معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

نمرات درس پرسپکتیو نیمسال دوم۸۸-۸۹

نمرات نهایی پایان ترم کسب شده توسط دانشجویان آموزشکده سمای کرج واحد خواهران به شرح ذیل مباشد !

متاسفانه امکان رمز گذاری بر روی مطلب میسر نبود !

         

ردیف

نام و نام خانوادگی

نمره نهایی


1

پرگل ابراهیمی

۱۹/۲۵

2

زهره انصافی

۱۹/۵

3

سمیرا پور مظاهری

۱۹/۵

4

زینب حسن پور مافی

۱۸/۷۵

5

الهام خراسانی

۱۶/۵

6

مژده خسروبیگی برچلویی

۱۴/۵

7

مژده خمیس آبادی

۱۷/۵

8

مطهره دادالهی بهادرانی

۱۸/۲۵

9

سپیده دیهیم فر

۱۹/۵

10

مریم رجبی

۱۵/۷۵

11

بیتا رحمان پور

۱۷

12

زهرا رضایی

۱۵/۵

13

زیبا رهبر سفیدی

۲۰

14

مهدیه سابقی

۱۹/۵

15

سحر شوشتری

۱۹

16

المیرا فرحزادی

۱۱

17

نفیسه کبریایی

۱۸/۵

18

فتانه مهدوی هزاوه

۱۰/۵

19

مهرناز نباتی

۱۹/۵

20

المیرا نعمتی جبه دار

۱۴

21

سمانه یوسف وند اشتری

۱۰/۲۵

نظرات 7 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.simad47@yahoo.com

با عرض سلام خدمت استاد گرامی می خواستم بگم امکان ارفاق بیشتر نیست؟ استاد به همه گفتم ۲۰ شدم. آبروم میره!!!!!

من برگه ها رو باید تحویل دانشگاه بدم خانم دیهیم فر !و میگن که بازرس چک میکنه اونا رو !شما از ترسیمت نمره کامل گرفتی ولی امتحان تستی رو 0.5 نمره کم آوردید و من متاسفانه کاری از دستم بر نمیاد !
19/5 هم نمره خیلی خوبیه دوست عزیز ! اینقدر روی نمره حساس نباش ...

سپیده پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.simad47@yahoo.com

باسلام. مرسی از اینکه جوابم رو دادید. ممنون از زحمات شما.

خواهش میکنم :) برات آرزوی موفقیت روز افزون دارم :)

vahid سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

استاد سلام
1. خیلی ناراحت شدیم اون روز حالتون مساعد نبود
2.بین سما خواهران و برادران فرق گذاشتید
3.مطالب خیلی خوب بودن ممنون

علی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

عجب استاد خوبی ایشالله بیاید دانشگاه ازاد مشهد .
خیلی نمره بده هستید

س یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام سحر .خیلی خوب شده نمرت .ایشالا مهندس بشی

amir یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

خیلی خوبین خانم پرتو
کاش ما تو برازجون یه استاد مث شما داشتیم
من درس ترسیمم کلی زحمت کشیدم اخرش شدم 17
خوشبحال این دانشجوا

دانشجوی ازاد سلماس جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

به به خانم مهندسا عجب نمره ای دارن کیف کردم 10.25 هاها عجب استادی دارین....به خرخوانها نمره داده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد