معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

نمونه سوالات درس عناصر و جزئیات ساختمانی 2

دانشجویان عزیز درس عناصر و جزئیات ساختمانی 2 دانشگاه رسام ، نمونه سوالات تست و تشریحی درس عناصر را برای مطالعه و آمادگی بیشتر در آزمون ، برایتان آماده کردم .

میتوانید از اینجا دانلود کنید :


نمونه سوالات تستی

نمونه سوالات تشریحی


موفق و موید باشید .

برای آن دسته از دوستانی که روز سه شنبه 27 دی در دانشگاه آدرس ایمیل به من دادند ، نمونه سوالات رو ایمیل کردم .

نظرات 10 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ http://Www.amoozesh-va.mihanblog.com

سلام واقعا حال کردم درضمن اگه مایل به تبادل لینک هستی من رو با نام آموزش هر چی که بخوای لینک کن بعد خبرم کن تا لینکتون کنم

ندا ربانی یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام استاد
وقت بخیر

بابت ارائه نمونه سوالات متشکرم.

خواهش قابلی نداشت :)

فائقه ستوده سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ

با سلام و احترام
از اینکه به درخواست ما توجه کردید و نمونه سوالات رو در اختیارمان گذاشتید سپاسگزارم.
واقعا استادایی مثل شما که به خواسته ها و راحتی دانشجوهاشون اهمیت میدن کمه.
دستتون درد نکنه.خدا قوت.

خواهش میکنم دوست عزیز :) قابلی نداشت ... امیدوارم نمره های خوب بگیرید
موفق باشی :)

مریم مختاری چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ

با تشکر فراوان از شما استاد عزیز بابت نمونه سوالات عناصر....

خواهش :)

طاهره سادات میرسعیدی چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

استاد عزیز خیلی ممنونم از لطفی که در حق ما کردید

خواهش میکنم دوست عزیز :) موفق باشی

فهیمه چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام استاد فایل خراببه دانلود نمیشه میشه لطف کنین برام بفرستین برا امشب میخوام.فوقش تا صبح ۶ بهمن ۹۰ برام بفرستین خواهش میکنم

سلام . برات ایمیل کردم و لینک ها رو هم تست کردم ، خراب نیستند هیچکدوم !!

کولی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.an-suye-shb.blogfa.com

سلام استاد عزیز....متشکر بابت نمونه سوالات...
و ممنون از توجه و اهمیتی که برای دانشجو قائلین...
فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی کافیست،به نگاه او میسپارمت:-)))))
اینجا چرا سیستم نظر خصوصی نداره؟؟؟؟:-d

خواهش :) ممنونم از لطفت ...

نعیمه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

استاد شما خیلییییییییییییییییییییییییی ماه هستید!ممنون که به فکر دانشجوها هستید.

لطف داری :) انجام وظیفه است ...

حمیدرضارزمی پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ http://http://memaraneh321.blogfa.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ کامل و پرمحتوایی دارید خیلی لذت بردم راستی من لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم یه سری به وبلاگ من بزنید و نظرات و انتقادات کاربردی تون رو برام بذارین با سپاس فراوان

حمیدرضارزمی

morteza دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

aliaaaaaan aliiiiiiiii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد