معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

نرم افزار آموزش راندو

نرم افزار آموزش اسکیس و راندو با تدریس دکتر جمال الدین مهدی نژاد رو میتونید از وبلاگی که در زیر آدرسشو دادم(جامعه راندو) خریداری کنین .


فیلم های آموزش اسکیس و راندو



















www.jamerando.blogfa.com

من خودم خریداری کردم و کامل دیدم و بهتون توصیه میکنم در صورتیکه خودتون قصد یادگیری راندو رو دارید تهیه اش کنید.توضیحات اضافه تر از این دی وی دی رو توی وبلاگی که آدرس دادم میتونین ببینین.

در ضمن سی دی رایگان آموزش راندو (البته به صورت خیلی خلاصه) از آقای احسان طایفه در انتهای کتاب چگونه معمارانه طراحی کنیم جلد 2 هست که دیدن اونم بد نیست ...

فقط گفتن این مورد رو ضروری میدنم که : به هیچ وجه قصدم تبلیغ نیست و بنده هیچگونه آشنایی با آقای دکتر مهدی نژاد و کسانی که این دی وی دی را به فروش میرسانند ندارم.چون خودم استفاده کردم فقط دوست داشتم اینجا به دوستان معرفیش کنم...

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ

استاد عزیز چه جوری باید خریداری کنیم و قیمتش چقدره؟

توی وبلاگی که آدرسشو دادم هست سپیده جان :) خرید پستی ... منم خودم همینجوری خریدم.فرم رو پر میکنی و آدرس میدی،میارن به آدرسی که دادی و وجه رو همونجا پرداخت میکنی :) قیمتشم 11 هزار تومانه اگه اشتباه نکنم!
موفق باشی ...

حمید دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ق.ظ

منم این نرم افزارو دیدم جالب بود.
البته فکر کنم آدرسش سایت جامعه راندو باشه!

www.jamerando.com

بله این آدرس هم درسته ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد