معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

نمونه هایی از طراحی های داخلی (۱)

  طراحی داخلی یک حرفه چند بعدی است که در آن خلاقیت و مهارت های فنی در یک ترکیب اعمال می شود تا ساختار محیط داخلی شکل بگیرد.
فرایند طراحی داخلی یک اصل هدفمند، سازماندهی شده و هماهنگ، شامل تحقیق، تجزیه و تحلیل و پکپارچه کردن اطلاعات و دانش به سوی یک فرایند خلاق را دنبال می کند. در اینجا سری دوم بیش از 100 نمونه بی نظیر از طراحی های داخلی را مشاهده می کنید شامل رنگ بندی ها، طراحی اتاق خواب، مبل های راحتی و نورپردازی می باشد. این مجموعه مطمئنا منبع الهام بخش منحصر به فرد و با شکوهی برای طراحان با ذوق و سلیقه خواهد بود. امیدوارم از دیدن این کلکسیون زیبا لذت ببرید.






بقیه عکسها در ادامه مطلب

منبع:www.persiangfx.com

 






































































































نظرات 6 + ارسال نظر
vahid سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ

استاد خیلی خوب بود ممنون

خواهش:) نتیجه که خوب بود :)
موفق باشی...

در پی یک معماری خلاقانه پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.new-architecture.blogfa.com

سلام وبلاگ فوق العاده زیبایی دارین مطالب هم بسیار ارزشمنده ولی وبلاگ خیلی جنبه آموزشی گرفته.من نظری مینویسم ...منتظر شما هستم
با تشکر

راستش این وبلاگ کمکیه به من در زمینه درسهایی که توی سما تدریس میکنم...در واقع یه مکمل هست ...
ممنونم مه سر زدید :)

مهناز یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

بسیار عالی بود. پاینده باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

استاد وبلاگ خوبی ساختین جدا مطالب این وب بسیار عالیست .

هانیکو پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.shutup72.blogfa.com

سلام
خسته نباشین وبلاگتون حرف نداره
منم رشته م معماریه ازوبتون خیلی خوشم اومد پایدار باشید

یاسمن پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام. من دانشجوی ترم 3 کارشناسی هستم. از مطالب وبلاگتون استفاده کردم و واقعا خوب بود. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد