معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

مبلمان سه بعدی اتوکد

دوستان درس طراحی معماری سمای خواهران همونطور که قول داده بودم آبجکت های سه بعدی رو براتون میذارم . زیاد کامل نیست اما من همین ها رو داشتم . عذر خواهی میکنم بابت تاخیر ...

میتونید از اینجــــــــــــــــــــــــــــــا دانلود کنید.

لطفا ارائه پروژه ها معمارانه و قوی باشد ...

موفق و موید باشید .

نظرات 21 + ارسال نظر
امیر جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.CAD.parsiblog.com

این که خیلی کمه.
اصلاً به درد نمیخوره

ببخشید !!! اما من همین ها رو داشتم !!! توضیح داده بودم که !!!

محمد دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام خانوم مهندس پرتو
از وبلاگ قشنگتون استفاده کردم .
شما نظرتون در مورد تاثیر اقتصاد بر معماری چیه ؟ خوشحال میشم نظرتون رو بدونم.
به ایمیلم ارسال کنید لطفا

سعید شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.topse.mihanblog.com

سلام و خسته نباشین من درس بیان معماری 1 دارم و دنبال یه سری مطلب واسه شیت بستن می خوام اگه تو دستو بالتون هست لطف میکنین و برام بزارین یا به ایمیل من بزن
1.درباره ترکیب نقطه و خط --- 2.خط و صفحه 3.نقطه و صفحه 4.همه 3 مورد باهم
و نرکیب احجام افلاطونی - مثلث دایره مسنطیل مربع -
مطلب هیچی ندارم که رو شیت بنویسم ممنون میشم اگه واسم بزارین

محمد منفرد یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.memarbashi.blogsky.com/

سلام خانم مهندس پرتو
خوب هستید
من فایل کد و آبجکت واسه 3بعدی مکس دارم
اگه خواستید بگید براتون بیارم
واسه کار رویت هم اگه خواستید میتونم کمک کنم
موفق باشید

مهدی جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام
خیلی خوشال شدم ک به وبتو اومدم
نمیدونم چه تا یکی رو ک رشته معماری هست میبینم خیلی خوشال میشم
واقعا بهتون خسته نباشید میگم
من ترم 1 کارشناسی معماری هستم
درسای عملیم خوبه ولی خیلی خوشال میشم از تجربیات شما استفاده کنم ولی میدونم حتما شما وقت ندارید شایدم این پیام منو اصن بخونید....
منتظرتون هستم
فعلا...

حامد یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

با سلام

خوب و قابل استفاده بود.
فقط اگر ممکن یه مرجع کاملتر معرفی کنید.

بهمن سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام
باعث خوشحالیه که شخصیت هایی مثل شما جهت ارتقاع معماری وجود دارن
خانم مهندس واقعا ممنون از فایل مبلمان تون
استفاده کردم

محمد دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام استاد این ترم سما کلاس بر نمیدارید

سلام.چرا من این ترم دوشنبه ها دانشگاه سما هستم ...

معمارومعماری شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ http://memar-memari.mihanblog.com

سلام مطالبتون خیلی خوب بود خوشحال میشم که با هم تبادل لینک کنیم

mortez دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

thanx.its very nice.have good time

saman دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام حال شما خوبه
من دانشجوی کاردانی به کارشناسی معماری از دانشگاه ازاد ابادان هستم از اونجایی که علاقه شدید به راندو دارم درحال مطالعه وبررسی هستم کتابهای زیادی خریدم اما به دنبال جزواتی هستم که استاید به دانشجون دادن درباره راندو اگر شما جزوه خاصی دارید یا سایت یا وبلاگ خاصی رو میشناسی لطفا به ایمیلم اطلاع بده خیلی ممنون میشم از شما

کتابهای "چگونه معمارانه طراحی کنیم" که سه جلد هست از آقای احسان طایفه و همچنین کتاب "تکنیکهای راندو"از آقای دکتر صدیق را پیشنهاد میکنم بهتون ... جزوه خاصی سراغ ندارم و فکر میکنم که کار راندو واقعا توی جزوه گنجانده نمیشه ... چون 20 % تکنیک و 80% تمرینه .
موفق باشید

علی یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام خانوم مهندس از مطالب خوبتون تشکر میکنم.
من سما اندیشه درس میخونم.
موفق باشید

امین اینانلو یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام استاد مرسی از اطلاعاتون استفاده کردیم

جعفر عزیزی لرد جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

با عرض سلام و تشکر
در ابتدا شهادت امیر المومنین علی (ع) را به نوبه خودم تسلیت عرض میکنم .
از مدیر سایت خانم مهندس کمال تشکر و سپاس را دارم که فایل مبلمان را در اختیار کاربران گذاشته است . ممنون از فایل شما
جعفر عزیزی لرد دانشجوی عمران از دانشگاه فنی صومعه سرا (گیلان )

سجاد جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ق.ظ

ممنون از مبلمان اتوکد

nima دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.civil-engineer1391.blogfa.com

با سلام.خیلی ممنون خانم مهندس.استفاده کردم و خیلی جالب بود.

حسن سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام مهندس پرتو
من دانشجو عمران دانشگاه خوارزمی هستم
خیلی بدردم خورد
اگر زحمتتون نیست و بازم داشتین برام میل کنید

صریر چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://sarir.bloghaa.com

/.
سلام خانم مهندس
ممنون از دانلودااا
.
.
.
البته دانلودش کامل نشده امیدوارم توشون مبلمان بیمارستان داشته باشه

محمد دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام
من دانشجوی معماری دانشگاه زنجانم
این فایلهای مبلمانم دانلود کردم به دردم خورد دستتون درد نکنه
نظر دادم که حالشو ببرید!!!!

سلطان چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ق.ظ http://margooni.blogfa.com

سلام

ممنون بابت آبجکت ها

اگه آبجکت سه بعدی اتوکد خواستید من می تونم راهنمائیتون کنم چطور هر چی خواستید رو در کمترین زمان بدست بیارید...

مهــــــــــــــــــــــدی

parsa جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ

با سلام
فایل رو باز نکرد

احتمالا ورژن اتوکدتون پایینه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد