معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

افتتاحیه

سلام

معرفی : بهاره پرتو - فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد قزوین(۱۳۷۷-۱۳۸۴)

زمینه فعالیت : تدریس دروس تخصصی معماری در دانشگاه سمای کرج - طراحی معماری -طراحی داخلی

این وبلاگ جهت به اشتراک گذاشتن مطالب مفید و جالب توجه در زمینه معماری و طراحی داخلی ، اخبار جدید در رابطه با معماری و ساختمان و همچنین معرفی کارهای منتخب و برتر دانشجویان معماری دانشگاه سمای کرج افتتاح میگردد.

در ضمن این امکان را فراهم خواهد کرد که تبادل اطلاعات راحت تر صورت پذیرد .

برای همه دوستان و همکاران و دانشجویان آرزوی موفقیت روز افزون دارم .



نظرات 9 + ارسال نظر
نینا شاهرخی دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.ninashahrokhi.persianblog.ir

سلام. ممنون از لطف شما. خواهش می کنم و موفق باشید.

ممنونم نینا جان

مجتبی آزادی سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام
ضمن تبریک برای راه اندازی وبلاگ معمارانه برایتان آرزوی موفقیت دارم.
امیدوارم بتوانیم از مطالب به روز و مفید وبلاگ استفاده کنیم.

ممنونم از لطف شما و امیدوارم که بتوانم وبلاگ پر باری فراهم آورم .

احسان محمودی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ

خوب و قشنگ بود مرسی

آقای محمودی خوشحالم که بالاخره اینترتتون راه افتاد ... امیدوارم استفاده کنین از امکانات آموزشی اینترنت و در کنار اون ، از وبلاگ خودتون هم نهایت استفاده رو ببرید... و امیدوارم کارتون جزو کارهای برگزیده ای باشه که قراره در وبلاگ نمایش داده بشه !!
موفق باشید ...

فرناز شرافتی پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام خیلی خوب بود من فوق دیپلم معماری ام مونده تا به شما برسم اما از اینکه قراره در آینده یه معمار مثل شما باشم افتخار میکنم.واسم دعا کنید چون میخوام معمارانه طراحی کنم.مرسی.

اختیار دارید :) ایشالله یکی از برترین معمارها باشی دوست عزیز :)

محمد سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ http://mohammad_4013

خییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوب ومطالب اموزشی بسیار عالی از طرف بچه های سما واحد برادران مرسی استاد (پرتو)

خواهش میکنم :) ممنونم از اینکه سر میزنید :) و خوشحالم از اینکه مطالب براتون مفید بوده ... موفق باشی :)

حامد دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام :
من بار اولی هستش که برای وبلاگی نظر میدم.این وبلاگ اگه خالی هم بود من عاشقش بودم.من نظرم اینه که اینجا پنجره ای از تاریکی به سوی نوره اما به شرطی که خانم پرتو تجربه هاشو حد اقل در اختیار ما که اینجا هستیم قرار بده..
(معماری که برای پول کار کنه معمار نیست...!)
متشکر از اون زوقی که پشت این وبلگ و همه ی کارهای معماریتون هست.

مهراد جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام دوست عزیز ویلای فاینورث کار میس وندروهه هست

بله میدونم... اشتباه لپی بود ! راستش کامنتو که خوندم حتی یک درصد هم احتمال نمیدادم واقعا همچین اشتباهی کرده باشم چون به یقین میدونستم کار آقای وندروهه هست این بنا!!! اما چک کردم و دیدم حق با شماست ... متاسفم و ممنونم از تذکرتون !!!

محمد مهدی محمدی چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://archland.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارید...کلی استفاده کردم!
امیدوارم همیشه موفق باشید...
خواستم بگم ما بچه های معماری ایوانکی هم ی وبلاگ داریم، البته نه به خوبی وبلاگ شما. خوشحال میشیم به وب ما هم سر بزنید.
ممنون
MmM

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد