معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

خلاقیت در طراحی و اجرای سقف های کاذب




برای دیدن بقیه عکسها لطفا به ادامه مطلب بروید .








نظرات 3 + ارسال نظر
سعید اولادی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://ernestoo.blogfa.com

سلام
خیلی خوب بود استاد .استفاده کردم .ممنون.

سلام
خوشحالم که برات جالب بود ! ممنون از اینکه اینجا سر میزنی .

سپیده دیهیم فر چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.simad47@yahoo.com

سلام استاد خیلی ممنون از عکس هایی که گذاشتید. عالی بودن. یه زحمت: شما عکس هایی از پرسپکتیو داخلی که مثل همین عکس ها حرفی واسه گفتن داشته باشن و ایده داشته باشن دارید؟ اگه امکانش بود ممنون میشم کمکم کنید. مرسی.

بله حتما براتون میذارم به زودی .خوشحالم که استفاده کردی !
از دکوراسیون داخلی زیاد براتون مطلب خواهم گذاشت ... امیدوارم مفید باشه !
مرسی که به وبلاگتون سر میزنی .

احسان محمودی پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام استاد خوشحالم استاد خوبی مثل شما دارم نمیدونین چقد این وبلاگ برای من مفید بود .
خیلی خوشحالم که باشما یک ترم گذروندم چیز های خوبی یاد گرفتم . خاهش میکنم ایمیل تونو توی وبلاگ بزارین گفته بودین هست ولی فک کنم چشمام ضعیف شده من برم دکتر خدا حافظ.

جناب آقای محمودی خیلی خوشحالم که براتون مفید بوده...وقتی میدونم که بیننده داره وبلاگ منم مشتاق تر میشم برای گذاشتن مطالب جدید.
و خوشحالت تر که شما اینترنتت رو راه انداختی :)
منم خوشحالم که با دانشجوی با استعداد و فعالی مثل شما یک ترم رو گذروندم.امیدوارم همیشه موفق و موید باشی...
در ضمن آدرس ایمیل من هست : bahareh.parto@hotmail.com
توی توضیحات وبلاگ اضافه خواهم کرد ین آدس رو ... ممنون که تذکر دادی و اجالتا بخاطر مشکل بینایی لازم نیست بری دکتر ، مشکل از جای دیگه بود که حل شد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد