معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

نقد و تحلیل یک اثر معماری به دو فرم مختلف ارائه

دوستان دو فایل پیوند برای دانلود ، تحلیل یک اثر معماری میباشد (  که یکی در قالب فایل پاور پوینت و دیگری به شکل یک شیت که با فتوشاپ کار شده است و پلات گرفته شده ، تحویل داده شدند.

این دو نمونه را برایتان به اشتراک میگذارم .

1- نمونه کار تحلیل(ارائه با فتوشاپ )

2- نمونه تحلیل همان اثر با پاور پوینت ( ایراد کوچک این کار ، ریز بودن محتوی صفحات است که به راحتی میشد هر بررسی روی پلان را در صفحه ای مجزا در نظر گرفت )


امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرند !

پ.ن : هر دو کار از کارهای دانشجویان سمای کرج میباشند .

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام
در درس طرح ۱ استاد گفت که ۲ پاساژ داخل ایران و دو پاساژ خارج از ایران را انتخاب کنید و روی ان نقد و تحلیل کنید.
من می خواستم بدان که چه چیزی را در یک پاساژ می توانم نقد کنم.
با تشکر فراوان

علیرضا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://naghshe-jahan.blogfa.com

من وبلاگ شما را پیوند دادم لطفا شما نیز پیوند دهید.

شهاب چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://mg001001.blogfa.com

سلام من مدیر وبلاگ و وب سایت کودکی از دنیای معماری هستم من هم مثل شما تدریس میکنم البته نه در دانشگاه در یک هنرستان و دانشجوی معماری متولد 1367 هستم خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم .
ادرس وبلاگ و وب سایتم رو می نویسم امیدوارم دیدن کنید
آدرس وبلاگwww.mg001001.blogfa.com
آدرس وب سایت www.mg001001.rozblog.com
برای عضو در وب سایت ابتدا به ادامه مطلب بروید و ثبت نام کنید و من باید شما رو تائید کنم می تونید در وبلاگم کامنت بذارید یا با شماره همراهم 09197255614 تماس بگیرید یا اس ام اس بدید
مطالبتون جالب بود امیدوارم موافق باشید

غلامرضا یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون بابت نمونه تحلیل ها
عالی بود.خیلی واسم مفید بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد