معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

طرح هایی خلاقانه از میز پذیرایی

برگرفته از سایت : www.seemorgh.com

نمونه های زیبایی از میزهای 
پذیرایی زیبا و عجیب!


 طرح هایی خلاقانه از میز پذیرایی ...
 
میز
 
میز
 
میز پذیرایی
 
میز پذیرایی
بقیه عکسها در ادامه مطلب ...
 
میز پذیرایی
 
میز پذیرایی
 
میز پذیرایی
 
میز پذیرایی
 
میز پذیرایی
نظرات 5 + ارسال نظر
شهریار یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ http://hittop.blogfa.com

شما هم مثل من به طرح های نو و خلاقانه علاقه دارید به شما یک سایت معرفی میکنم شاید خوشتون بیاد WWW.toxel.com
البته نمیدونم به این سایت مراجعه میکنید یا نه
در ضمن وبلاگ شما رو لینک کردم اگه تمایل داشتید میتونید وبلاگم رو به نام "طراحی صنعتی HITTOP2"لینک کنید.
متشکرم

ممنونم از معرفی سایتتون...
بله منم از طراحی های خلاقانه بسیار لذت میبرم و فکر هم میکنم که کسی نباشه که از این نوع طرح ها لذت نبره ...
ممنونم بابت لینک و من هم با خوشحالی لینکتون میکنم.
موفق و پیروز باشید.

سپیده دیهیم فر چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام استاد تشکر از مطالبی که در اختیار دانشجو ها قرار میدید. اینجا هر مطلبی که در رابطه با معماری داخلی و خارجی بخواهیم هست.

سلام
خواهش میکنم و باید بگم واقعا خوشحالم که استفاده میکنی.
مجله و مطلب معماری چی شد؟کاری کردی؟

سعید اولادی جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ http://ernestoo.blogfa.com

سلام استاد
بازم مثل همیشه زمانی که به چیزی احتیاج داشتم تونستم توی وبتون پیداش کنم
اگر عکسها و اطلاعاتی رو درباره طراحی مبلمان دارید ممنون میشم در وبتون قرار بدید
مرسی. . .

من هم مثل همیشه خوشحالم که مفید بوده برات.
چشم حتما سعی میکنم به مرور بذارم...در مورد دکوراسیون داخلی خیلی مطلب و عکس زیاد دارم...حتما مطلب خواهم گذاشت.
موفق باشی

سپیده دیهیم فر یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

فعلا نه استاد ! اگه فرستادم حتما شما رو هم مطلع میکنم.
راستی این ترم چه درسایی رو ارائه میدید استاد؟

من این ترم هندسه ترسیمی و ترسیم فنی دارم ...
کمی دارن سخت گیری میکنن که کسی از استادهای مدعو بیشتر از 16 ساعت در هفته درسی رو ارائه نده! و چون من هر دو واحد تدریس میکنم این 16 ساعت نصف شد و شده یک روز در هفته دانشگاه سمای خواهران و یک روز دانشگاه سمای برادران !
خوشحال میشم اگه کمکی از دست من برای درسای ترم آینده برمیومد ، بتونم کمکت کنم. من روزهای سه شنبه صبح تا 5 عصر دانشگاه هستم.
موفق باشی .

سپیده دیهیم فر سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

استاد از اینکه این ترم از وجود استاد با اخلاقی چون شما بهره نمیبریم خیلی ناراحت شدیم. امیدواریم ترم بعدی دوباره این سعادت نصیبمون بشه...
من که هبچوقت فضای دوستانه کلاس پرسپکتیو رو فراموش نمیکنم...

من هم شما ها رو فراموش نمیکنم و برای همه اتون آرزوی موفقیت دارم .
ممنونم از لطفت ... خوبی خودتونه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد