معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

تصاویری از یک روستای جالب !!! (روستای صخره ای کندوان در تبریز)





تعدادی از عکس ها در ادامه مطلب قرار دارند .















نظرات 2 + ارسال نظر
سعید اولادی دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ http://ernestoo.blogfa.com

سلام استاد .
خوب هستین؟
تبریک تبریک وب خیلی خوبی دارین .من که خیلی استفاده کردم بخصوص از همین پست اخر.
با اجازه شما وبتونو لینک کردم.
خدا نگهدار

ممنونم از اینکه به وبلاگ سر زدین آقای اولادی و براتون آرزوی موفقیت و پیروزی دارم ...
بابت لینک هم ممنونم .

نیک فطرت سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://nimauniversity.blogfa.com/

ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما و ارزشی که برای دانشجویان قائل هستید.این عکسهایی که شما گذاشتین ظاهرا مربوط به روستای کندوان تبریز هستش

ممنونم مهندس که به وبلاگ من سر زدید !
راستش این عکسها تحت همین عنوان برای من ایمیل شده بود !!
روستای کندوان رو تا حالا ندیدم !!ولی سرج کردم و متوجه اشتباهم شدم! به هر حال خیلی خیلی ممنونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد