معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

معمارانه

برای ارتباط بیشتر با جامعه معماران...دانشجویان و فارغ التحصیللان عزیز معمار

یک طرح و یک ماکت بسیار زیبا

نظرات 5 + ارسال نظر
VpnServ چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.1.vpnserv.biz

خریداران وی پی ان عجله کنید !!! فقط تا 20 خردلد فرصت دارید . اکانت های 12 ماهه فقط 20000 تومان و با خرید اکانت های 6 ماهه یک ماه هم از ما هدیه دریافت نمائید

حسین چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری لطفا به ما هم سر بزن.منتظرم

محمد شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

سلام
منم عمران میخونم
و بشدت از طرحای ترکیبی جدید و سنتی ایرانی خوشم میاد
همش توی ذهنم طراحی میکنم
فعلا تا مقطع شما راه هست واسم
اما نا امید نمیشم

موید و پیروز باشی خانم بهاره

بهنام کبیری پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام خانوم مهندس.امیدوارم حالتون خوب باشه.
بهنام کبیری هستم نمی دونم من رو هنوز یادتون باشه یانه.ترم بهمن 87افتخار حضور در کلاس تمرین معماری رو سر کلاس شما داشتم.من از طریق وبلاگ مهندس نیک فطرت با وبلاگ شما آشنا شدم الان که دیدم واقعا وبلاگ کامل و قشنگی دارین.
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید
ارادتمند:بهنام کبیری

یلدا دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام طرح جالبیه خیلی خوشم اومد .من دانشجوی سال سوم معماریم و عاشق طرح ها و ایده های جدید و فکورانه ام . موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد